CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

FOLLOWERS


Thursday, February 17, 2011

maRshaNda - 1OOO OOO c!Nta . .

                                                   sudah ,, mmg sudah ,,
                 perjalanan cnta berakhir sudah ,,
                    engkau pergi tuk slamanya ,,
                          tuk selamanya .. 
           
                   mgkin ini ,, sudah suratan ,,
                engkau & diri ku xbisa bersama ..
                  mgkin ini ,,sudah suratan ,,
                        sudah suratan ,, 

             jangan ,, kau pergi untuk mninggalkan aku ,
              aku di sini dgn sejuta cnta utkmu ,,
             jangan ! ! kau pergi utk melupakn aku ,,
              aku mnangis karna hidup tanpa dirimu ..


                      sudah ,, mmg sudah ,,
                 perjalanan kita berakhir sudah ,,
                   engkau pergi tuk slamanya ,,
                         tuk slamanya ..
                  
             jangan ,, kau pergi untuk meninggalkan aku ,,
              aku di sini dgn sejuta cnta untkmu ,,
             jangan ! ! kau pergi utk melupakan aku ,,
              aku mnangis karna hidup tanpa dirimu .. 




                                               DESIGN BY :

                                             pr!NcesS @Ly@ (:
                

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my sara